KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas

  • masa pelepasan:2024-04-14 12:06:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:133
  • Penerangan pantas:

    Konin,Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruPada tahap awal pemasang

Kandungan artikel

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus,KoninLift gunting bergerak sepenuhnya, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, menyesuaikan tinggi bahagian kerja semasa pengumpulan, memberi makan dengan penyedia ketinggian tinggi, mengangkat komponen semasa pengumpulan peralatan besar, dan menyokong lokasi penyimpanan dan muatan dengan forklift dan kenderaan transportasi lain untuk pemuatan dan membuang cepat barang.

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

KojeRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.


KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah



Pertama, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai pada penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza dan perkhidmatan. Ia adalah penghasil lif profesional jangka panjang

Kedua serta perusahaan penghasilan produk khas yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Sedia dan efisienPeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat,KoninPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat, dan selamat.


KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Kejujuran dan keuntungan bersamaSemak status perlahan gelang dinding tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Tidak peduli industri apa, permintaan pasar adalah arah pembangunannya. kita hanya fokus pada teknologi peralatan maju, tidak peduli permintaan pasar sebenar, tidak menyesuaikan kepada pasar, biarkan pasar menyesuaikan kepada diri kita sendiri. hasilnya hanya boleh keluar dari tahap industri dalam persaingan pasar yang ganas.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

KoninOrang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya


KoninMaklumat produk lain
  • Ganne TiqwaPenukar reaksiTerdapat beberapa kaedah anti karat.

    Ganne TiqwaPenukar reaksiTerdapat beberapa kaedah anti karat.

  • GaobeidianPlatform angkat tetap hidraulikAnalisis kekurangan pasaran industri

    GaobeidianPlatform angkat tetap hidraulikAnalisis kekurangan pasaran industri

  • GaobeidianJembatan naik keretaTeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

    GaobeidianJembatan naik keretaTeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

  • Tra LiForklift boarding bridgeKualiti terjamin

    Tra LiForklift boarding bridgeKualiti terjamin

  • Tra LiPlatform angkat bergerak sendiriApa yang sesuai untuk lebih banyak industri

    Tra LiPlatform angkat bergerak sendiriApa yang sesuai untuk lebih banyak industri

  • Tra LiLif rumah.Aplikasi ujian tekanan udara

    Tra LiLif rumah.Aplikasi ujian tekanan udara

  • Malah YehudaPenukar tegangkualiti tinggi

    Malah YehudaPenukar tegangkualiti tinggi

  • BotouPlatform hidraulik tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    BotouPlatform hidraulik tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • segera:Peringatan: Maklumat KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas memberi anda KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas oleh syarikat kami, perkhidmatan KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas. KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KoninJambatan naik bimbit 8 tonIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada mas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!